Miért nincsenek sitten Molnárék?

Tisztelt Szerkesztőség!
Régóta követem figyelemmel az oldalukat, ha tehetem akkor gyakrabban olvasom a megjelenő cikkeket.
Talán egy évvel ezelőtt, egy alkalommal meglátogattam a kurucinfo elnevezésű weboldalt , de olyan szintű primitív megnyilvánulással találkoztam ott, hogy nem volt gyomrom többet oda látogatni. Amiért klaviatúrát ragadtam az az, hogy számtalan esetben teszik közzé olyan közösségi oldalakon megjelent véglények adatlapját, amelyeken olyan tartalmú adatok, képi információk találhatóak amelyek közzététele kimerítik a hatályos büntetőjogban foglalt több büncselekményt törvényi tényállását. A kérdésem csak arra vonatkozna, hogy önök ilyen esetekben tesznek e büntető feljelentést annak érdekében , hogy ezeknek az idiótáknak a büntetőjogi felelősségre vonása megtörténjen.
Gondolom ők felháborodnának akkor idézéséket kapnának a hatóságtól de elképesztő, hogy ezeknek a lábon kihordott agyhalált haltaknak ennyire nincs halvány lila gőzük arról ,hogy bűncselekményt követnek el.
A munkájukhoz további sok sikert kívánok!
Partizaninfo: Becsületsértés és rágalmazás esetén a sértett tehet feljelentést. Erre 30 nap áll rendelkezlésére a tudomásszerzéstől számítva. Jogosulatlan adatkezelés miatt Molnár Balázs ellen tavaly már indult büntetőeljárás.
A dolog pikantériája, hogy hivatalosan mindegyikük tagadja, hogy ő állna a kucug.info mögött.
Ezen sportszerűtlen, mocskos módszerük miatt -nekik tükröt mutatva- hoztuk létre a Partizaninfo-t.