MAANRASZ

Tisztelt Partizaninfo szerkesztősége! Örömmel vettem tudomást a létezésükről, hogy nem csak azt látom, hallom és olvasom a médiában hogy éppenséggel a szélsőjobb mire készül ismét! Bár sokkal többen vagyunk mi a csendes többség, csak az a baj hogy talán túlságosan is csendesen! Én egy olyan része vagyok eme „csoportosulásnak" aki nem hagyja, hogy magába fojtsák a véleményét! Igaz még nem sok taggal de idén novemberben elindítottam a honlapomat és jelen vagyok a híres barátkereső portálon is, csak valahogy a megfelelő hátterem nincs meg ehhez meg segítségem, mivel mindezt egyedül készítem, de örülök hogy ezzel a témával nem vagyok egyedül!
(…)
Ennyit szerettem volna elmondani, vagyis csak azt akartam tudatni Önökkel hogy nagyon jó az oldaluk és hogy csak így tovább és még ugyan ennyi ilyen jó cikkeket az oldalra!!
S ugyan ilyen erejű fellépést a szélsőjobb próbálkozásai, hazudozásai ellen!!!
Tisztelettel: PB (M.A.A.N.R.A.SZ.)
http://maanrasz.fw.hu

Partizaninfo: Köszönjük.
A kimoderált kérdésed kapcsán a válaszunk: Van, de egyelőre elenyésző, azonban a veszélyt nem is az ilyen egyedi esetek jelentik.