Egy hülyegyerek levele

"Tisztelt partizáninfo, kurucwanted és antifaszista bizottság !

A szomszédomat szeretném feljelenteni maguknak.
Állandóan sziggya a kormányt, különösen azt a szimpatikus Gyurcsány Ferencet
és azt a helyes kis Szili Katalint.
És azt is hallottam többször, hogy az Orbánt dícséri.
Többször hallottam, hogy titokban a Szabaderurópa Rádijót hallgatja.
Mindenféle gyanús alakok járnak hozzá és az éjszakát is nála töltik.
Szerintem a körmére kellene nézni ennek az alaknak.
Legközelebb megírom a nevét, lakcímét is. Most még azért nem merem
mert félek tőle.
Milyen jó, hogy vannak maguk és az az aranyos Bolgár György úr.

Elvtársi üdvözlettel:

Petró Sándor
nyugdíjas rendész és egykori munkásőr

u.i. majd még feljelentek maguknak másokat is, meg aztánmegvan ám még eldugva a gumibotom, nem kaptak ezek mégeleget 2006 október 23.-án."

Partizaninfo: Nem tűnt fel, hogy nem a kormányt védjük? Miért vagy ilyen hülye, kisfiam? Ha valaki szót emel a szélsőjobboldali bűnözők ellen, az már kormánypárti? Szerencsétlen!
Egyébként ilyen levelet mi is tudunk írni. Figyelj csak!

„Tisztelt Kurutty.info, Szentkoronarádió és a többi nemzetmentő igazmagyar bizottság!

A szomszédomat szeretném feljelenteni maguknak.
Több becsmérlő megjegyzést tett a Karácsonyi Jézuskára és a Szent koronára.
És azt is hallottam többször, hogy a rendőröket dicséri.
Többször hallottam, hogy titokban a Zsindexet olvasgatja.
Mindenféle kampós orrú, gyanús alakok járnak hozzá és az éjszakát is nála töltik.
Szerintem a körmére kellene nézni ennek az alaknak.
Legközelebb megírom a nevét, lakcímét is. Most még azért nem merem
mert félek tőle, mivel elég barna a bőre színe.
Milyen jó, hogy vannak maguk és az az aranyos Morvai.
Kitartás!

Testvéri üdvözlettel:

Petró Sándor
nyugdíjas útonálló és egykori nyilas keretlegény
u.i. majd még feljelentek maguknak másokat is, meg aztánmegvan ám még eldugva a géppisztolyom, nem kaptak ezek még eleget 2006. szeptember 18-án.”