Szittyabiznisz


Tisztelt Partizáninfo!
Lelkes látogatója vagyok az oldalatoknak, ami nem mellesleg tartalmilag elég jó! (…) De nem ezért Írtam. A minap amint épp megnéztem a Kuruttyinfót, bevillant egy reklám: "Magyar Nemzeti Márka" meg "hun harci ing" már ezek magában megdöbbentőek számomra....hát kíváncsi voltam és ráklikkeltem a reklámra. „turulbolt”. Amikor körülnéztem az oldalon elkezdtem gondolkodni, hogy valakinek mekkora haszna van ebből az egész szélsőségesedésből.... Sajna divat lett Nácinak lenni... Ennek áldozata Antal Ádám is Szolnoki lakos(myvip).Egy kis Hitler Jugendre hasonlít az adatlapja tele van nyilaskeresztekkel...még csak általános iskolás....és erre csak rá tesz egy lapáttal ez a bolt.... reméltem h jó ötlettel szolgálhatok egy cikk megírásához, és szívesen látnám viszont a témát...Kíváncsi volnék a témával kapcsolatban a véleményükre.
Tisztelettel: FreedomPhantom

Partizaninfo: Jó cikket szeretnél róla? Írd meg Te magad és küld el! Várjuk!