Hiába is tagadják


Helló!
Jelen voltam a másus 9-én tartott Batthyány téri csőcseléktűntetésen, ahol a Gonda próbált átüvöltözni a túlpartra, ahol a 2. világháború európai végét ünnepelték.
Eddig nem nagyon figyeltem ezt az őrültet, de most szerencsétlenségemre direkt ott maradtam a közelben és végighallgattam, ahogy ez az ember igyekszik üvöltve hipnotizálni a köré gyűlt kb 30 rajongóját és próbálta túlharsogni a túloldali kihangosítókat.
A lényeg nem ezen van, hanem azon, hogy Gonda után felszólalt Tomcat is, aki pár perces fröcsögésében minden további nélkül tagadta a holokausztot. Érvként többek között azt a butaságot hozta fel, hogy 1944 telén a Duna be volt fagyva, így lehetetlen lett volna bárkit is a folyóba lőni…
Ezek után Polgár Tamás miért kéri ki magának, ha lefasisztázzák? Aki egy antifasiszta demonstráció ellentüntetésén felszólalva a nyilasokat mosdatva a holokauszt megtörténtét tagadja, az maga is nyilas, még ha ezt a zsidó származású barátnője mögé bújva le is tagadja.
Vajon milyen emberek azok, akik egy antifasiszta megemlékezést kívánnak megzavarni mocskolódásukkal? Mindezt a hazaszeretet nevében…
Ezek után ezeknek az emeberknek nincs joguk letagadni, hogy kicsodák is valójában.