Pákó élettársának továbbított levele


Kedves Partizaninfo!
Mint ismert, a Kucug.info által zaklatásoknak kitett Fekete Pákó egy videofelvétel tanúsága szerint, többször Sieg Heilt kiáltott.
Kaptam egy levelet Pákó menyasszonyától a Sieg Heil ügyben. Gondolom nem árt, ha tisztán lát mindenki és nem dől be a szélsőjobb újabb mocskos trükkjének.

(…) Mindenki tudja, hogy Pákó nem rasszista és üldözi a kuruc.info. (…) Mondjuk én nem mertem megnézni a videót, mert Pákó mondta, hogy muszáj volt hülyéskedni velük, különben biztos agyon verték volna, ha ellenszegül. Hát így jártunk, nem járt utána, kik ezek és elment az adásba. Csak akkor jött rá, hogy baj van mikor egyedül állt előttük és nem volt nagyon visszaút. Én sem tudom, a helyében mit tettem volna Remélem nem lesz baj, de nagyon elkeseredettek vagyunk, hogy léteznek ilyen emberek…

Partizaninfo: Olyan ez, mint amikor a német turistát arra tanítják a rossz gyerekek, hogy jégkrémet úgy kell kérni magyarul, hogy „dugni akarok veled…”
Vajon egy radikális nigériai terrorszervezet stúdiójában a bomber dzsekivel kitömött, keskenyvállú Sipos Zoltán és Tomcat, hogyan viselkedne?