Valami sántít…


T. Szerkesztőség!
A múlt héten az Andrássy úton jártamban egy fura alakra lettem figyelmes. Egy szakadt egyén sétált elől-hátul egy-egy hevenyészett kartonlappal, műanyag Nagy-Magyarországos vödrében maréknyi öt- és tízforintos. A karton lapokra írt szöveget otromba külalakja és gyenge magyarsága miatt nehezen értettem meg, de végül rájöttem, hogy az illető „Gyurcsány ellenes tüntetésen” vett részt, és a 60 ezer forintos bírságra gyűjtött. Közben fel is ismertem az egyént, nem volt más, mint a jól ismert bakaruhás Pál Márton. Szerintem ne is hánytorgassuk az amúgy jogos kérdést, hogy miért is nem keresi meg azt a pénzt inkább munkával. Ezt minden épkézláb koldusnak a szemére hányhatnánk, eredmény nélkül. Hősünk, úgy tűnik, egyszerűen jól érzi magát az utcán. Nálam nem volt fényképezőgép, ha valaki már lekapta pénzben szűkölködő barátunkat, azt mindenképpen tegye közkinccsé!
Üdvözlettel:
Miki, Budapest

UI: Nyilvánosan koldulni amúgy nem szabálysértés?

Partizaninfo: Valami sántít a történetben… Nem hihető. Nem hihető, hogy ma Magyarországon, egy ismert visszaeső csőcseléket, aki ott van minden rendbontás helyszínén 60 000 Ft-ra büntessenek… Ez példátlanul sok lenne… Itt valami sántít...