Segítség! Náci a barátom!


Tisztelt Partizáninfó Szerkesztőség!

Nekem évekig nem volt bajom sem a jobb- sem a baloldallal és képviselőikkel. De aztán nálam is betelt a pohár:

Megismerkedtem egy sráccal és ha lehet így fogalmaznom nagyon jó barátok lettünk. (Nevet és címet i9nkább nem szeretnék közzé tenni...) Ez a srác normálisabb volt a többieknél, beszélgettünk hülyültünk egész nap. Majd egyszer azt vettem észre, hogy egyre többet lóg a haverjaival akiket csak "Mozgalmi Alakok"-ként említett. Egyszer megkérdeztem, hogy nem mutatná-e be nekem őket. Azt mondta hogy csak akkor ha "Nem pofázok bele a dolgukba." El is mentünk a "Mozgalmi Alakok"-hoz a találkahelyre, jókat beszélgettünk velük de valami nem stimmelt. Még néhányszor találkoztunk velük és végre rájöttem, mi a gond. A barátom akit kedves, normális embernek hittem az ő társaságukban meghülyül. (Az a társaság négy-öt bunkó, igénytelen fasiszta disznóból állt, akiknek nem volt más témájuk, mint "Így a Szálasi meg úgy a büdös cigányok, akiknek haláltáborban a helyük." és hasonló marhaságok.)
Pár hónapig tűrtem az "alvilági gengszterbanda" ocsmányságait, megalázó viselkedésüket de aztán nagyon betelt a pohár! A barátomnak a szemébe mondtam hogy kicsit visszavehetne, ha én is ott vagyok a társaságban, mert már kicsit szánalmas, amiket művel a haverjaival. Akkor lehordott mindenféle zs**óbérenc k**vának, meg hogy ő már milyen fiatal kora óta kitartott, nem fogja az én kedvemért feladni az Eszmét...(Az "Eszmét", ami egy undorító közönséges vadbarommá mérgezte...)
Azért írtam le ezt Önöknek mert én már személyesen tapasztaltam (nem magamon, hanem egy hozzám közel álló személyen) a sokak által éltetett "Eszme" romboló mérgező hatását. Remélem, a gépelési hibák miatt sikerül kivenniük a lényeget...
Nagyon jó az oldal további jó szerkesztést:

TanácstalanLány!